Thursday, March 15, 2007

En mardröm

Jag söker en ersättare för mig när jag åker hem till sverige i slutet av mars (åker 27:e men inflyttning före går nog att ordna om det behövs!). Kontraktet är till 7 juni och är med Reema Estates. Boendet är på Edgware road ca 5min gång till Marble arch, Oxford street och Hyde park! Centralt och bra läge med det mesta du kan önska dig bara nån minut bort, tex matvaruaffär, bank, internetcafe, tube (2min), många bussar osv. Balkong ut mot Edgware road pa 8:e våningen, bra utsikt över london också alltså! Rummet delas med 2 tjejer och 1 kille och totalt bor det 10 personer i lägenheten, alla svenskar i 20 års åldern! Hyran är 340 pund/mån, vilket betalas den 7:e varje månad, plus en engångs deposition på lika mycket, vilken du får tillbaka då du flyttar ut. Är du intresserad så emaila eller ring gärna. Ha det gott!

Och alla jobbar på Starbucks, dricker Kopparbärs på Harcourt Arms, handlar i Svenska Affären och går på Jesus julmarknad i Svenska Kyrkan.

http://www.londonsvenskar.com

Dra åt helvete!

Vet du hur varmt det är där???

1 comment:

Svenny said...

Har vi inte redan bloggat om det har?
Men vad hander om man far ligga?