Friday, March 23, 2007

Jacqui McQueen gifte sig med en ayslsökande igår på Hollyoaks - en sjukt töntig ceremoni, för att inte tala om eftersläppet på the Loft.

matSådärja. Nu har man varit på McRånalds. Kommit i form igen. Det var vad som krävdes. En stormasare med pommes och dipsås. Och jag har jobbat på McD, så jag vet vad dom stoppar i den. Kött. Bröd. Grönsaker. Bara så. Billigt och Bra. BOB.

Jag vet även att denna restaurangs återvinningsstation är en bluff. Allt går till slut i samma container. Så var det på min tid, och så är det även än idag. Detta vet jag för att jag frågade en anställd för ett tag sedan, och han var dum nog att erkänna att så var fallet.

Nu ska jag utföra en arbetsuppgift, det blir den första för dagen trots att klockan är två slagen.

Det är lite så jag jobbar.
(Citat: En rolig figur vid namn Annie)
Och pengar är inga problem.

Dessutom spände jag mig igår på fyllan och glömde ladda telefonen, vilket resulterade i att jag sov räv till klockan 9 och var 40 minutas sen till jobbet. Det är därför jag har flottigt hår och fula kläder. Det är lite så jag jobbar.

No comments: