Tuesday, November 30, 2010

Sockerchock

Här har du mig, en härligt svensk låglandskossa som ökat nio kilogram de senaste sju månaderna. Igår var det en skojare till kollega som anklagade mig för att ha dubbelhaka (hakor?). SE PÅ DEN DÄR, SE PÅ FAN, NU BÖRJAR HON FÅ DUBBELHAKA OCKSÅ. Lät det.

Så här kan det se ut, om du har tur som jag:
1 Kilo dubbelhaka
2 kilo välhängt sidfläsk, aka love handles
1,5 Kilo lårkaka
0,5 kilo moderkaka
1,5 kilo muskler på undersidan av överarmarna
1 kilo vatten, blod och avföring
Samt
1,5 kilo liten söt bäbis

Där har du receptet på en riktigt läcker kropp. Kanske blir det kärlekshandtagen som får nästa känga. HAHA, KOLLA, NÅGOT ATT HÅLLA I NÄR SKAM GÅR PÅ TORRA LAND, TA TAG HÄR, STABILT SOM FAN. Skulle det kunna låta.

Nu har jag precis tryckt i mig en jolmig sockerlösning och väntar på att få göra en provtagning som ska påvisa att jag är diabetiker till på köpet. Eller inte. Det får framstjärten utvisa.
Published with Blogger-droid v1.6.5

1 comment:

Anonymous said...

Du är helt galen...men rolig