Wednesday, November 03, 2010

Inte bara jag som har grodlår i munnen

Skönt att höra. Det finns en ny het kandidat på mitt jobb. Ung fräsch snygg tvåbarnsmorsa med fräck attityd och humor, låter nästan som jag va. Och jag skönjer tendenser till att vara lite lagom tourettsig.

Tex skrattade hon högt och rått när vi pratade om särskola och cp-skada. Härligt politiskt inkorrekt. För självklart är det alls inte roligt med special needs. I verkligheten. Bara på låtsas.

Sedan sa jag att det här kan vi inte skoja om för tänk om Isabella får syrebrist och blir cp-skadad vid födseln. Då kan hon ju i och för sig inte heta Isabella, då måste hon heta något fult och tantigt, som...

-Ja, utrbrister hon den roliga, som U-u-u-u....hahaha, jag höll på att säga Ulla!

Och sedan skrattade hon länge och rått igen och jag tänkte att fy fan vilken skön ball typ. Henne kläpper vi!

1 comment:

PIPPIVOGEL said...

hahahahha.
den underbart snygga och (sexiga glömde du ju) lite smått tourettsiga typen svarar bara att hon gillar't!!!!

Tänk om det fanns fler som oss- då hade man ju inte ens behövt kalla sig själv för sepe eller tourettsig :)

// din idol