Sunday, October 03, 2010

Mitt barn - sötare och trevligare än alla andra. Fact.


Ja, du ser ju själv. Nu var du kanske inte med på Skattkammarön, men det kan jag berätta för dig att fifan vad ungar är osnutna, totalego och smått cp-skadade.

Föräldrarna till det där aset som knuffade Lolo satt bara i caféet och tryckte in bullar, så att deras son kunde springa runt och bete sig. Förmodligen gömmer de sig bakom en bokstavskombination - det är så de förklarar sin sons mentalt retarderade beteende, adhd eller nån annan dum ursäkt. Han fick sitt straff sedan när han skräckslaget jagades runt hela lekhavet av ett gäng äldre killar som inte tog skit. Vi skrattade rått.

En annan dampig tjej satt uppe på en kloss och hotade med att hoppa på Lovisa för att hon råkade sitta nedanför och sedan sparkade hon på min dotters legobit, lite lagom hotfullt. Då var jag tvungen att gripa in. Jag sa till den fula ungen att "du ser ut som och beter dig som en apa". Det tycte jag var tufft sagt. Dessutom gjorde jag i stundens hetta fuck-tecknet åt henne. Oj vad tuff jag är.

Och ojoj vilken bra dagisfröken jag hade blivit va. Sjukt pedagogisk och favoriserar de snygga samt tycker att det är gulligt med barn som svär. Ja jisses.

No comments: