Saturday, July 24, 2010

Tuffisen

Den som inte läst dagens Svenska Dagbladet och i synnerhet Näringslivet, kan ju gå och hänga sig eller åtminstone skämmas som en byracka. Här svarar nämligen min supersmarta tillika dundersnygga syster på 5 frågor om biobränslen. Och att hon är snygg bevisas av det faktum att de satt henne på näringslivsdelens framsida. Det går så klart i släkten, det där med snygghet. Däremot förstår jag inte riktigt vad hon jiddrar om, biobränsle bu eller bä, vad vet en tant, men skit i det nu, kontentan av det hela är att min syster är en tuffis vilket per automatik skulle betyda att jag också är en. Nu rider vi på framgångsvågen, hoppla hoppla.

1 comment:

ch said...

ja, jag snackar bara skit, såklart var jag bara med för att jag är snygg och tuff, egentligen onödigt med text bredvid, men man måste ju verka....