Thursday, July 29, 2010

Semestörtider

Nu börjar snart allt det roliga för tant och hennes gäng. Det kallas semester men eftersom jag inte har någon dylik kvar att ta ut så tar jag min ledighet i form av föräldrapengar istället, och oj vad rik man blir på det. Inte. Nåja, det drabbar ingen fattig som jag brukar säga, och då känns det genast mycket bättre.

Så här roligt ska jag ha:

  • Spexresa till Simrishamn & Kivik - den kläpper vi redan på Lördag
  • Docklandslagsträff i Halmstad, fy fan vad snyggt, 4 heta och en minidocka, älskar't. 4 augusti.
  • Kent på Sofiero Slott, tack som fan, sa Jocke Berg och jag. 6 augusti.
  • Stockholm tur och retur, tack SJ och Clarion Hotell, tack framför allt svärisarna från Brasseland. Vi ska dricka pints på Stockholms Good Mixer, visst ska vi. Eller varför inte några shots på Garlic & Shots? 7-10 augusti.
  • Bröllopspartaj i Södra Sandby. Två snygga får evig kärlek. Med karaoke! Karaoke byggde denna kropp. 14 augusti.

Sedan ska jag kolla cp-skadan också, det blir ball!

Happy holidays.

No comments: