Friday, October 13, 2006

Trippeln

Här är inledningsverserna på trippeln av de tre bästa diskoteksbitarna i diskoteksbitarnas historia, och med hjälp av översättningsmaskinen göres de en gång för alla odödliga:

När JAG blick rygg ovanför min liv , den er alltid med en sinne om skam. Jag har alltid blitt den en till klandra. För allting JAG lång till gör , ingen materia när eller var eller vem , Har en sak till fälles , alltför.

JAG känna så särskild Något fik en hålla på jag JAG få den här kännanden Jag er i rörelse EN plötslig sinne om frihet Jag bryr mig icke orsak Im inte där Och Jag bryr mig icke om Im här i morgon Gång på gång Jag har tog alltför mycket Om sakerna så pass kostnad du alltför mycket.

Orden lik våldsamhet Bryta tystnaden Komma brakande i In i min litten värld Pinlig till jag Genomborra rätt genom jag Skränande du förstå Äsch min litten flicka.

Gissa trippeln!

4 comments:

Anonymous said...

"SELF feel s particular Ngot getting a hlla p self SELF ragged this feeling I'm in motion A sudden sense of freedoms I don't care cause Im nots there And I don't care if Im in this town morning Gng p gng I have taken too much If cases s passport cost yous too much."

Va i??

Anonymous said...

PSB It´s a sin
New Order True Faith
Depeche Mode Enjoy the Silence
(?)

Anonymous said...

Sa har stod det i mitt namnsdagskort:
Lyckligt namnger dag har en alskvard dag.
It was supposed to say Happy names day have a lovely day. Ha!

Anonymous said...

Så här säger översättningsmaskinen:

1. Sällskapsdjur Affär Pojke: It´s en synd
2. Ny Beordra: Sann Tro
3. Bero Sätt: Njuta av tystnaden

Måste vara så. Maskiner har alltid rätt.