Monday, October 23, 2006

Min nya maskin


Jag har införskaffat en ny maskin som gör att jag slipper lämna hemmet.
Nu kan jag browsa, zappa, channel-surfa hela dagen och kvällen lång. Alltid finns det något att titta på. Och finns det ingenting kan man slöglo på Bid TV där en flinande fjant auktionerar ut skitprodukter som ingen vill ha men som många lantisar tycks luras att tro att dom vill ha. Det är intressant underhållning det. Bredvid skitprodukten tickar en räknare och berättar hur många skitprodukter det finns kvar på lagret. Ja oj vad stressande, då måste man passa på. Och inte nog med det, priset ändras också, tickar sakteliga ner mot noll. Vad besviken man måste bli om man betalade 49.99 för den där fula pläden som nu är nere på 4.93.

1 comment:

Anonymous said...

Alla får betala samma pris, faktiskt. Det vet ju jag som har varit fan av bid-tv i flera månader nu. Men om man väntar för länge kanske man miss out och inte får några produkter. Annars är min favo kärringarna som säljer kläder i gredelina färger. Tält för kroppen. DET är underhållning...