Monday, October 30, 2006

Röda mulen

Idag har jag suttit i soffan hela dagen. Istället för en näsa har jag en kran. Kranen är opålitlig och droppar lite sådär hipp som happ. Då får man vatten på bröstet. Om man inte hinner fram med pappret och fångar droppen. Kranen är lysande vackert röd, det var ett flertal människor som skämtsamt kallade mig Rudolf igår afton. Jag skrattade varje gång.

Massa intressanta tv-program kan man se. Det finns inget som slår daytime-television vad gäller kvalitet och underhållningsvärde. En tjock gubbe fick träffa sina söner för första gågen på 20 år. Dom var bittra för att farsan övergivit dom i blöjåldern. Jag vet inte om dom blev sams till slut, för jag zappade över till en annan intressant show där en annan tjock gubbe fick träffa den man som i hemlighet brukar ligga med hans fula fru med hästansikte och gula tänder. Sedan fick jag erbjudande att köpa en urmysig morgonrock för 19.99, den var mycket speciell. Nu är det en dvärg som sitter i en bar och kollar på ett hånglande par. Nu bråkar dom.

Man borde vara sjuk oftare, det här är ju riktigt lattjo.

1 comment:

Anonymous said...

ahhhh trak. Ar du inte tillbaks snart? Jag vill underhallas, och lunchas tack