Friday, December 21, 2012

Snyggast på kontoret

Har du sett nåt fräckt, vad snygg jag var igår när jag var på studiebesök på Ideon Gateway.

Så fruktansvärt spännande att likt en högstadieelev gå på studiebesök i hatt och stålhätteskor.

Och utsikten sen, gick den av för hackor, nej det gjorde den ej. Jag tittade mest efter den snygga svarta kuben där borta vid horisonten, där de coolaste snyggaste som gör de fräsigaste telefonerna i stan jobbar.


Vi besökte också det hotellrum där Kungen kommer att bo när han kommer till stan och klipper band en dag. Eller om det blir Victora, who knows. Kanske rentav bäbisen Estelle. Rummet hade iallafall plats för en livvakt också, som en jungfrukammare, så de behöver inte vara rädda. Jag tittade in på den toalett där Kungen kommer att sitta och skita. Det kändes spännande.


Sedan fick jag gå på after work och dricka pints. Oj vad roligt jag har nästan jämt! Vilken vinnare.

No comments: