Sunday, January 25, 2009

Ulrika-ka-ka-ka

Ganska fräckt måste jag tillstå att Engelska Celebrity Big Brother i år vanns av en svensk kvinna vid det snygga namnet Ulrika (Jonsson). Jag följde inte precis serien ("jag ser nästan aldrig på TV nuförtiden"), men för allmänbildandets skull såg jag finalen i Fredags. Det var naturligtvis ingenting mot 2002 års dito när söta fina duktiga Mark Owen från Take That vann till min och Annies tårars skval och eviga kärlek, men det var ändå lite speciellt när min namne i kort jeanskjol och blont hår, som lärt sina housemates säga "jag har stor kuk", trädde ut som vinnare.



PS Spotify i all ära, men när maskinen spelar Killing Me Softly i gubbjäveln Nisse Landgrens tappning har man gjort en cp-sökning och det är dags att gå och lägga sig va?

No comments: