Friday, December 01, 2006

I miss you, but I dont want you (oh yes I do)

Idag har jag varit gäst i min gamla lägenhet i Belsize Park. Jag fick hjälpa till att laga mat, men jag mindes knappt var skärbrädan, kastrullen, durkslaget stod. Jag lagade fetaste finaste svampsåsen till Owens baconinbakta kycklingfileer med vitlöksost. Vi åt, vi drack vin, vi snackade. Ville man röka fick man kliva med skon ut genom fönstret till balkongen. Så modernt är det. Engelsk lyx. Sedan blev vi lite berusade och Owen sa grejer som var vackra men jobbiga. Saker som jag kanske har insett men annars borde ha insett. Att Adam och jag passade sjukt bra tillsammans och att det var sjukt ledsamt att det blev så här. Its so sad, its so sad. Hur det kan bli sådär, och hur man fullständigt förlorade kontakten trots att man sa att man iallafall var bästa vänner och så skulle någonsin aldrig ske. Its so sad.

Sedan drack vi löjligt duktigt ur Oves Baileys-flaska, fylla på, fylla på fylletant. Sedan blev jag sugen på att ringa ett Camden-skabb, men så kom jag på att jag är ju så mycket bätte än dom, och så sket jag i hela skiten, och nu ligger jag här som en vinnare med Pingu, Guran, Safari-Sam och önskar att jag aldrig blev född.

Men hej. Här är jag och imorgon blir det kalas. Dockor på besök. Dom bästa. Välkommen helg, Ive missed you.

No comments: