Thursday, December 21, 2006

Sova sked

Om man har sovit tillsammans 6-7 ggr och aldrig någonsin vidrört varandras privata delar är det något som är skumt. Om man dessutom betänker det faktum att mannen i fråga öser ur sig sugenheter via textmeddelanden, är det extra förbryllande. Oh, jag gillar verkligen dig, Ullaguran. Puss puss. Ulla - she was such a good girl. Men när hon sover över får hon indisk cricket-pyjamas, och eventuellt en puss. Inget mer. Inget hångel. Och då rakt inte något snusk.

Jag berättade detta för en manlig bekant igår, och han blev djupt chockerad. Vilken bisarr människa - är han bög? Nej, han är ju sugen, säger han. Har han något fel på snoppen? Jag vet inte, jag har inte provat den. Fast han har ju varit bögtidningsrunkare, så den borde ju vara snygg iallafall. Är han religiös? Han är indisk, men inte hindu eller buddhist så vitt jag vet. Är han väldigt blyg? Ja, det verkar ju inte bättre. Men har han inte ens försökt? Nej, ingenting. Men varför har inte du försökt? Jag tror han ska smälla mig på fingrarna. Gud så galet!

Då sa han till mig på skarpen att nästa gång ska jag gripa tag i hans snopp. Bara sådär. Bara för att kolla reaktionen. Om han avspisar då, har du ju iallafall fått bekräftat hans cp-skada.

Johodutack. Men jag vet inte ens om jag är sugen. Ni får mycket gärna prova, sa negern.

1 comment:

Svenny said...

Fanny-teaser. Fuck him. Literally.