Saturday, December 30, 2006

SMS-skadan

När jag blir berusad tycker jag att det är en god ide att berätta sexiga sanningar via SMS. Någon som vill vara schysst mot mig kunde omhänderta min telefon nästa gång jag kommer över 1.2 promille, det vore till god hjälp i mitt liv, så kunde jag vakna på morgonen med hedern i behåll.

Inte föreslå giftemål eller dylikt med gammalt ex
Inte skrvia till indier att det finns sugenhet på att ligga naken i hans säng
Inte säga till han den lilla som är kär i mig men som jag inte vill ha att jag älskar honom

Icke.

Var får hon allt ifrån?


I övrigt kan jag berätta att väskan anlände efter strax under tre dygn, alltså ingen bonuspeng för mig, men däremot en vacker puss och kram-stund med lilla söta Guran.

1 comment:

Anonymous said...

Gott nytt år min kära toka!! Hoppas vi ses på torsdag? Ha en fantastiskt kväll i dimman och håll dig borta från mobilen ;)..pussochkram!