Tuesday, May 29, 2012

Lolo Zipadoo - Facebook lover

Min telefon kraschar, mitt i att vi tittar på "Kul med Claude" på SVT play. (jaja, börja inte nu, det är för fan en prototyp).Varpå Lovisa säger:

"När den har laddat kan vi kolla på Fejsbook!"

Och idag kollar vi igenom alla DVD:er och hon ratar den ena efter den andra:

"Den vill jag inte se, den jag vill jag inte se, inte den, inte den, inte Hello Kitty, inte Nicke Nyfiken, inte Pelle Svanslös...jag vill titta på Fejsbook!"

Alltså vad jag undrar är, pratar vi mycket om fejsbok eller? Jag får själv inte den uppfattningen, men tydligen är det så. Här har det minsann snappats upp. Det var länge sedan jag borde ha slutat svära och säga konstiga saker, det står klart. Inte just för att Facebook är så jävla farligt, men nog allt är det ett tecken i tiden.

No comments: