Tuesday, May 29, 2012

ICA City och ny kavajsing

Istället för att bjuda hem dig eller för den delen träffa dig på stan, visar jag härmed upp mina nya inköp på bloggfan. En HM-kavaj för 90 spänn! Vad ger du mig för den. Fanns bara i storlek 36 så spänner lite, men det är ju bara ett jättebra incentive att bli lite magrare om chipsbuken.


Och se här vilka fräcka stekpannor Ica har lanserat. Man blir ju sugnast i stan på att steka upp nåt maffigt och flottigt bara man vilar ögonen på den. Tror den var rätt dyr, men vem fan tittar på prislappar?

Rött, svart och vitt, modernt priciss som jag älskar't. "Vad fur't" gapade någon, vad snyggt framhärdar jag.

Imorgon blir jag kontorets most stylish. Och med ett par skivor bacon innanför kavajen, stekta i min urstiliga panna. Det går bra för Sverige, det gör det allt.

No comments: