Monday, December 20, 2010

Snyggast vinner


Cp-skadan har roat sig med att ta bilder på sig själv på dassaletten. Var ju tvungen att testa prototypfan enligt anvisningarna. Dessutom ville jag se hur tjock jag är. Så här tjock är jag.
Och idag har vi vart och kikat på Isabella. Hon var perfekt utformad och jättebusig där inne. Väger 1,8 kilo nu och estimeras väga 3,2 kilogram när hon ska ut genom det där lilla snygga hålet jag har. Fy fan vilken förlossningsskräck jag får när jag tänker på det. Alla tänkbara eventualiteter är fullkomligt vidriga. Stackars, stackars lilla Ulla.

1 comment:

Anja said...

Lägg av nu genast med att säga att du är tjocksmock. Du är ju på blodigt allvar skitsnygg!!! ...och lite lagom gravid. Vilket tjat. Och 10 kg är väl inget att gå upp. Mellan 12-15 kg totalt är ju normalt och förmodligen där du hamnar. Nu lägger du ner ojjandet och fokuserar på framstjärten som kommer att bli mycket trevlig - efter förlossningshelvetet vill säga! ...sa mamma Bjallan! Imorgon ska jag tala ut med en tant om min förlossningsskräck, som om det hjälper... :-(