Monday, December 13, 2010

Aldrig förr har jag känt mig så till den milda grad sexig

Hej alla tjocka. Nu kan det kanske glädja någon liten gynnare och djävul att jag gått upp 10 kilo sedan jag sist fick resultatligga. En del av fettet verkar ha satt sig i näsan, tillsammans med slem och aldrig sinande snorkråkor - med det läckra resultatet att jag snarkar som ett gammalt fläskberg till storrökande gubbjävel.

Resultatet är inte bara att jag väcker min man som - efter upprepade försök att vända den feta, otympliga kärringkroppen så att den slutar tröska, men så börjar den igen efter 30 sekunder - måste ge upp och lägga sig i barnrummet för att kunna sova en liten, liten sväng.

Nej, jag väcker även mig själv, och jag undrar varje natt argt vad det är för jävla oväsen. Drömmer att jag befinner mig på en hårt trafikerad motorväg, ett sågverk eller kanske en borstbindarverkstad. Och sa vaknar jag och inser till mitt förtret och min oerhörda förskräckelse att det är jag själv som låter så vidrigt.

Ska det va såhär?

No comments: