Wednesday, February 28, 2007

Ska det va så här?

Jag ringde till världens snyggaste kille. Han är så jävla trevlig och rolig. Ingen kan, kunde, kommer att kunna mäta sig med honom. Jag kan lika gärna sätta mig på glasberget eller i värsta fall fisens mosse direkt. Varför nöja sig med halvdant, är det bättre än ingenting?

Om det så kommer en prins ridande på en hingst, kommer jag ens att se honom eller är jag lost forever, har jag gett upp hoppet om den där förbannade tjärleken?

Ingenting är så dåligt att det inte kan bli sämre.

Ingenting är så bra att det inte kan bli bättre.

2 comments:

Svenny said...

vem vem vem?

Ulla said...

Vem tror du? På Onsdag kommer jag till Södern och leker med Södertanterna, då kan vi skvallra, eller vad fan man nu gör som tant. Svinga en bägare, äta en köttpaj.