Friday, February 23, 2007

The sunshine of my life

Jag tänkte nog inte riktigt klart efter 3.5 pints igår kväll när jag resonerade som så att det var en god ide att texta High Five och fråga vart han tagit vägen.

Svaret kom och var i larvigaste laget:

Jag har tänkt mycket på mitt liv på sistone, och när jag var liten brukade jag ofta kissa i sängen. Det har gjort mig osäker, jag kan inte commit, för jag känner mig så värdelös

Så där ja. Då vet vi det. Att han lider av en mental cp-skada och att han bara ville ligga som en jävla hora.

Vi avpolleterar den va. Raderar numret (igen).

Den som stöter på honom på stan kan gärna berätta för honom att han är handikappad, rulla fram Constituitions lånerullstol och köra honom till soptippen. Annars kan jag även ombesörja detta arrangemang själv nästa gång jag har oturen att se fnasket.

3 comments:

Anonymous said...

Jassa han var en san kille.....nu vet du iallafall hur grov cp-skadan ar.
Du kan fa ta min date som aldrig kom till Hawleys igar.
Sx

Ulla said...

Nu hävdar han att det var hans kompisar som skojade med hans telefon. Whatever. Jag lägger det här bakom mig nu va.

Anonymous said...

Kan jag inte fa berätta att det va vi som textade, hihi, får jag DET? hi hi hi