Tuesday, February 20, 2007

Ponera

Ponera är ett bra ord. Jag gillar att ponera saker.

Nu ponerar jag. Ponera att han aldrig fick meddelandet i Söndags. Att han förväntade sig att jag skulle höra av mig när det var hans födelsedag igår. Att han blev jätteledsen och stött för att jag inte gjorde det. Att han faktiskt är lite sugen på tant. Att han inte bara låtsades för att få ligga.

Detta började jag ponera alldeles nu när jag fick ett error-meddelande som sa att det sms jag skickat i Söndags inte hade levererats.

Eller ponera att han blev av med telefonen i Lördags på fyllan. Att han får en ny telefon men blir av med tants nummer. Att han sitter hemma och väntar förgäves på att jag ska höra av mig.

Ponera att jag inte tänker göra det för att allt detta ponerande bara är trams, för att vi behöver inte ponera, vi kan konstatera, att alla män är cp och allt dom vill är att ligga och den som ligger mest och bäst, han vinner.

No comments: