Sunday, February 18, 2007

Lördagsbus

Igår träffade jag MileEnd-horan och han tyckte att jag var snygg. Det tyckte inte hans flickvän, hon är från Norrland och är snustorr. Vi var på ett ställe som kan ha varit Englands första rökfria pub, där håret luktade shampoo och man fick gå ut i Vinter02-kyla om man var sugen på en pinne. Nehejdutack sa jag och min fru, vi är fan inte i Sverige, så då tog vi vårt förnuft till fånga och reste hem till Dublin Castle. En snygg och snabb visit, som resulterade i tre små hångel, två svenskor och en norska. Sedan gick jag hem med mina snygga fruar och lallade Singstar och åt fan en hel limpa.

High Five röker spliffs till frukost, vilket är så pass osexigt att jag borde lägga ner projektet. Det är så avkopplande när man ska ta sig ett bad, hette det. Trams!

No comments: