Tuesday, March 30, 2010

Pat Condell

Min mamma har sagt åt mig att jag borde hålla en lägre profil i mina åsikter på bloggfan. Folk kan bli stötta, folk kan bli arga, det kan bli farligt.

Ja, så kan det säkert bli. Sverige, som ju är ett väldigt politiskt korrekt land, tycker inte om när man ryter till. Man ska acceptera alla och låta var och en bli salig på sin fason, det har vi i vårt svenneblod redan sedan Fredrik den Stores tid.

Därför lyder jag rådet och låter en annan intelligent man tala i mitt ställe. Och jag håller med om ALLT han säger. Precis ALLT.

Pat Condell's Godless Comedy

Pat Condell's You Tube Channel

Lyssna och lär, Mamma Mu! Vanligtvis stjäl jag ju åsikter rakt av från Mamma Eva men här är alltså ännu en stor inspirationskälla vad gäller bättre vetande.

1 comment: