Friday, March 12, 2010

Fräck fredag

Ikväll är jag gräsänka. Det betyder alltså att min man är ute och slår klackarna i taket tillsammans med herrlandslaget. Det tycker jag han gör alldeles rätt i.

Det här är nämligen första gången han är ute på vift utan förkläde. Utan mig.

Så kul har man alltså som småbarnsförälder i Svea Rikes sockerlag. En gång ungefär vart nionde månad får man kasta loss.

Imorgon ska vi däremot ha mello-party med tjocka släkten, taco dinner och bakelser i den vridne bröstkorgsbyggnanden, har fan inte vart där sedan nyår. I miss your hairy torso som Nina som straff sms:ade från min telefon till min chef en gång. Han är död nu. Det var nåt med hjärtat.

Vi hejar på Pernilla, visst gör vi. Hon har avslöjat att hon ska ha guldtrosor under minikjolen. Hon tänker nog på Herrey's gyllene dojor och hur de seglade i hamn med guldpokalen i dessa och tror att hon ska lyckas göra om konststycket. Knappast. Det blir väl han Womanizer-menspojken, pinsamt nog.

Nu drar jag mig tillbaka med min knarkbok, den med Stockholm Noir-tema, gillar't.

No comments: