Monday, March 22, 2010

Alla vill till himlen, men ingen vill dö

Som muslim vill man det så oerhört mycket att man skiter fullständigt i sitt jordeliv, det bästa kommer ju sen. Hela livet på Tellus ägnar man åt att tacka och be och följa regler. Tack, för mitt liv. Min tacksamhet visar jag genom att inte leva det. Jag bara tackar. Minst 5 ggr om dagen, tackar jag. Iklädd burka och utan bacon på min McBurger. Tack som fan.

Och sedan då. Ja sedan kommer man till himlen och får ligga med OSKULDER. Det är ju det man vill, allra helst. Världens bästa sex, det har man ju med en oskuld, den tar man lite var man vill. Och en bajsfri brumma är ju ändå det mysigaste.

The women of paradise are unblemished, menstruation free, free of faeces, urine, phlegm, and children, because Allah has cleaned them of all impure and foul things.

Oh, detta härliga. Det bästa man kan göra är nog att spränga sig själv i luften så går det snabbare att komma till och tränga in i alla dessa fina rena oskulder.

Vad som händer med kvinnor efter döden, de som slavat under sina män gömda i burkor och utan eget liv, det förtäljer inte historien i Koranen. Får de inga oskulder att ligga med? Män utan sperma och utan bajs, utan armsvett, pungsvett, oklippta tånaglar? Eller allt de får är att komma tillbaka som mens- och slemfria oskulder som får äran att ligga med gamla muslimska döingar? Vad är det för mål här i livet, hur kan dom ställa upp på det? Helvetet låter bra mycket bättre och trevligare i mina öron.

Jag förstår inte hur dessa förtappade själar kan finna sig i denna rangordning och undergradering, jag förstår det inte alls och det gör mig väldigt arg så här hemma på kammaren.

Ska det verkligen ta dem 500 år att komma ifatt oss kloka västerlänningar, ska de verkligen behöva göra om alla misstag som redan gjorts? När ska de muselmanska kvinnorna göra revolution, när ska de sluta finna sig i att bli trampade på burkakjolen? Det är ju fullständigt sinnessjukt det här.

För att citera min kloke make:

Religion is a disease of the mind. It's exactly like schizophrenia: a mental disorder characterized by abnormalities in the perception or expression of reality. How can someone believe in something that doesn't exist? How can someone talk to/pray to imaginary entities and be considered sane?

1 comment:

Anonymous said...

Fortfarande sjuk`?

Skriv om den fisiga svenska kyrkan också som tvångsbeskattar icke-medlemmar. Jag var inte med i kyrkan förra året, ändå ska de ha nästan fyra tusen - som de knycker via skattesedlen - skitarg var jag så jag missa alla trum-slag på wiiet

/c