Saturday, June 13, 2009

Lantliv

Det enda jobbiga med att bo på landet är att man inte har internet, och när man äntligen kommer till caféet som har wireless är det en strid mellan mig och korvy vem som ska hålla bäbis och vem som ska hålla datan. Jag måste kolla min fejja, titta nu har hon barrat och det finns bara blöjbyteshylla på damrummet, haha. Jag antar att jag förlorar då. Kvinnor kan, eller var det bara trams? Idag har vi vart på zoo. Jag var lika nära giraffen som när jag matade dom med bröd på London Zoo. jag kunde ha sträckt ut handen och pillat, men jag var inte så dum som en retardado från Argentina som försökte mata med äpplen. MATA INTE DJUREN. Han måste ha missat den skylten. Tur att jag var hobbypolis nog att påpeka hans felaktiga beteende på engelsksvensk cp-portugisiska, stop that cp-skadade retardado!

Nu ska jag byta blöjan och dricka mitt kaffe.

No comments: