Friday, August 03, 2007

Tjuvstart - rivstart

Vi tjuvstartade helgen lite redan igår, jag och Mawia. Man får väl DET. Stå utanför Mixern och dricka Kronis med farbror Paul, heja på Rastagubben och snacka lite bilar. Sedan att man missade att äta middag oich gick och drägglade i Fuzz ljudbås är en annan kanske lite onödig historiett.

Tandläkaren i morse tyckte nog inte att min ande var den godaste han luktat, men han tog i så att han sprack när han debiterade mig 90 pundare för en plastfyllning, så det kunde han ha.

Efter en oproduktiv arbetsdag tycker jag nu att jag är väl värd ett par pintaroonies på Proud Galleries med Sofie. Sedan kommer Räven, och som tur är har bedövningen släppt nu så att jag kan hångla.

Here we go, here we go. Sedan tillbaka till Slottet, älskar't!

No comments: