Tuesday, August 28, 2007

Murder on the dancefloor

Sunday service - bästa nöjet. Fick bulle på min mun i Constitutions trädgård, trillade in en sväng på Elefanten där vi dansade fast det uttryckligen står på en skylt "strictly no dancing", varpå vi stolpade bort till Paradis-slottet. Alla var där. Nästan. Jag bitchade om Vårtkärringen med en överförfriskad kollega. Lill-Snygg var på plats med sitt gäng. Emma var i dansant storform. Räven fick sista snusen - det är kärlek. Fuzz broder, som var där med sin flickvän sa följande oerhörda till mig: "Om jag inte hade varit ihop med Renata hade jag velat vara ihop med dig" varpå han helt frankt pussade mig på munnen. Jag tror varken Renata, Fuzz eller för den delen Räven hade varit helt nöjd med detta uttalande. Nehejdutack. Sedan blev det gruff och slagsmål, Scott och Luigi flög över bardisken i värsta Mixer-stil. Blodet stänkte, Räven fick blod på handen och man tyckte det var dags att gå hem och ligga. Jag tittade på min klänning i morse, tänkte att den kanske kan användas igen nu när det inte röks och man eventuellt kan använda samma kläder två ggr innan tvätt. Upptäcker till min fasa att den har blodstänk på ryggen. Snuskigt HIV-blod från någon främmande slagskämpe har skvätt på min blus. Fy fan. Sunday Service - älskart.

3 comments:

Anonymous said...

Nej! Och det missade jag. Javla tunnelbana.

Ulla said...

Och i morse såg jag även att min kofta hade HIV på sig. Sessigt. Jag dör.

Anonymous said...

Star ju inget har om kalasandet igar - jag har hort att det blev spannande sent...