Sunday, January 21, 2007

"Problemet med dig är att du inte vet vem jag är"

...sa Cykelmannen till min fru. Sedan upplyste han henne avmätt att han minsann är "Indiepopens fader", att dagens musik ser ut som den gör tack vare (på grund av?) honom.

Jag tycker att i nästa Celebrity Big Brother bör man stoppa in Cykelmannen. Ingen kommer att veta vem han är, men det är ju det som är problemet med alla de fjantar till nobodys som deltager i denna fars. Ingen, inte ens de som är födda i England, vet vad de som tackat ja till inbjudan gjort för att förtjäna sin icke-existerande berömmelse.

Om Cykelmannen får vara med kommer åtminstone Camden att skratta gott. Vi skickar in honom till nästa år va. Vi säger så.

1 comment:

Svenny said...

Nu ar jag ju sa fattig sa jag inte vet var jag ska ta vagen och nasta helg blir det sverige. Men sen kan vi leka, ja...