Friday, January 05, 2007

And i thank you, for bringing me here, for showing me home

Jag är en glad tant på 31 vintrar. Jag vill pennpajtas med käcka ungdomar med huvudet på skaft och skrattet i lattjolajbanslådan. Om svar anhålles.

Jag har fått den ultimata presenten på fylleridagen. Detta innebar en maskin, och en hes röst och ett glatt sinne. Jag vann i början, men sen slackade jag totalt. Jag skyller på vinet och att mina motspelare valde låtar jag fan inte kan. Dra på trissor. Men på Somewhere only we know var jag fan esset i rockärmen varje gång.

I say singstar, you say yes. Imorgon ska jag köpa fler skivor. Fler låtar. Mer ju. Vill sjunga bra, bättre, bäst. Excellent!

Jag älskar mina vänner och nu går jag och ligger med mig sälv med kärlek i sinnet. Har du tänkt på att jag är den enda som är singel i sällskapet? Det har jag, och jag tycker det känns hett.

I love you, I love you, I love you (these words are my words)

TACK!

No comments: