Sunday, January 21, 2007

Lipgloss Bitch vs Match of the day

Jag har fått så mycket smink att jag skulle kunna bada badkar i det. Chelsea förlorade igen i Match of the Day. I afton har jag på mig ett nytt violett glittrigt löppstift som känns lent. Jag hoppades att Drogba skulle sätta den nu i reprisen, men jag gick bet. Jag har även lackat naglarna sensuellt röda. Om Arsenal inte besegrar Man U i morgondagens stormatch sitter vi som man säger på fisens mosse. Om jag bara sminkar upp mig i brygga löser sig nog allt: liggandet, PremierLeague-vinsten, världsfreden. Jag ska ha på mig min svart- och vitrandiga blus imorgon när vi hejar fram Arse and all på Constituition. Att sminket innehåller Parabens, vilket nya rön säger vara cancerogent, ser jag inte som ett problem (för det är ju ingen som har dött av lite cancer, det brukar min mamma säga). Det är lite för att markera att jag egentligen inte hejar på Arsenal som jag kommer att bära Newcastles färger, även om det vore mer logiskt att bära CFC-blått. Det finns ingenting som heter för mycket smink - glöm aldrig det. Men man vill ju vara snygg också.

No comments: