Thursday, February 23, 2006

Slaffsigt på pattarna

Idag är min största undran: Varför har kläder från H & M (kanske andra också, men det är företrädesvis där jag handlar) insydda upphängningsanordningar på alla t-shirts, som om man ville hänga dom på en galge? Det vill man väl sällan med en helt vanlig t-shirt tycker jag. Vika i lådan går absolut finast. Och där hänger dom fram i urringningen och förstör hela deckoltaget, eftersom man inte kommit ihåg att klippa bort dom irriterande slaffsiga små jävlarna. Skärpning!

2 comments:

Anonymous said...

Jag upplever samma problematik. Dessutom är det jävligt jobbigt i provhytten, med ett barn i vagnen och svetten lackande ska man behöva lirka av de små jävlarna snörena från galgarna för att överhuvudtaget kunna prova.

Nina said...

hi hi hi, sana petitesser du bloggar om idag! Sax har vi val alla hemma och snorena ar ju mest till for att dom ska hanga snyggt pa galgen i affaren sa vi ska vilja kopa trojorna, ju! Jag vill inte kopa en topp som legat pa golvet 10 ggr och sopat bara for att halsen ar for vid for att den ska kunna hanga fast vid galgen! hi hi hi, nu va mamma hard och vis - kom till mammadockan far du se en Ponny!