Tuesday, February 14, 2006

"Allting kan ju vara konst nu för tiden. det räcker ju med att ställa ut en pissoar och sätta en prislapp på några miljoner så är du konstnär"

Jag gillar inte poesi, jag uppskattar inte abstrakt konst. Mina favoritprogram på TV är dokusåpor, talangjakter och komediserier. Av filmer tycker jag bäst om Amerikanska college-dravel-filmer med förutsägbar handling och banal sensmoral. Jag kopplar av med att spela Spider Solitaire eller Mah Jong på datorn. Schack eller BackGammon har jag aldrig satt mig in i. Politik är att knulla och jag ser hellre TV3's nyheter än BBC's dito. TheSun är roligare att läsa än TheTimes. Jag träffar helst mina vänner på puben där jag kan öla, skvallra och skoja.

Men jag är inte ytlig.

2 comments:

Ulla said...

Oh, det var djupt. Gillar jag.

J said...

Att köpa eller låta sig köpas, det är skillnad det.