Wednesday, February 01, 2006

Elefanthuvudet på TV

Igår på Crimewatch UK (Efterlyst med Hasse Aro) tog dom upp ett knivmord som skett på Chalk Farm Road. Dom visade CCTV-bilder från en pub och jag tror att det var där huvudvittnena varit, inte mördaren, men jag kollade inte så noga. Om man visste vilka dom var skulle man kontakta polisen så att dom fick ta sig ett snack. Jag kände inte igen snubbarna, men puben var ju ytterst bekant. Jag stirrade på skärmen och lystrade på helspänn som en liten räv. Fula fiskar på min elefjant, det var det jävligaste.

2 comments:

J said...

Allas vår Rickstacy var ju på Elefjant och bevittnade skjutningen därutanför i somras, men då var poliserna trötta och var aldrig in och frågade honom vem det var som sköt.
Bra att räven håller öronen öppna! Tror till och med att en del rävar äter ful fisk.

Ulla said...

Då tycker jag han ska kontakta Efterlyst-redaktionen så kan han få belöningspeng på en massa slantar om han vet något. Det ska jag säga till honom om jag ser honom!