Friday, March 01, 2013

Packa-bära-flytta-svettas-leva-köpa-njuta

Idag ska jag flytta till mitt nya snygga hus. En ny era i mitt fantastiska liv. En banbrytande dag. Som går till historien.

Eftersom jag vinner alla diskussioner, för att jag är familjens diktator, har jag bestämt att vi inte ska ha några flyttgubbar, snarare en liten kärra från mitt jobb och ett par starka syskon. Det är allt vi behöver! Jag lovar!

Om jag står där imorgon med förtvinade muskler, knä- och ledskador, tennisarmar hit och dit, ja då är det helt och hållet mitt eget fel. För att jag är så jävla snål. Och stark. Och duktig.

Just nu mest sugen. På att sitta i mitt nya palats och titta ut över hästhagen, som en köng.

3 comments:

Mawia said...

hur har det gatt tant?

Ulla said...

åh det är fint, men det är kaos! kommer du?

Anonymous said...

Vill ju se foton! När får vi komma? Kram Furis