Tuesday, April 18, 2006

Moderkaka på menyn

Det här var ta mig fan det bisarraste jag läst sedan jag konfirmerade mig. Tom Cruise ska mumsa i sig moderkakan efter förlossningen! Och det ska vara en TYST förlossning, håll käften och krysta kärring. Har ni hört så totalt världsfrånvänt och kannibalistiskt han resonerar. Slurpa i sig navelsträngen och smaska på den nyvarma blodiga moderkakan - både nyttigt och gott.

Eller så kan han göra moderkakelasagne - det är säkerligen en delikatess.
Sjuka jävel - stackars barn.

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,810803,00.html

2 comments:

Anonymous said...

Urrrkkk! Läste detta sjuka uttalande på aftonbladet precis innan jag besökte din blogg.

Tompa som var en sån fin liten påg när han var med i Top Gun! Min tonårskärlek.

Snart börjar de väl att sälja moderkakor och flensost och andra kvinliga restprodukter i delikatesscharken på Coop. Vidrigt är bara förnamnet!

Nina said...

Men isch - har sitter ju jag och ater!!!! Detta paminner om Olivias fodelsedag och diskussionen om efterratten... da hade jag ju iaf atit upp, ha ha!