Wednesday, April 26, 2006

Min kära kusin

Oh vad jag gillar min kusin. Visserligen tog hon mig ut på äventyr som hette duga på en Tisdag av alla dagar och tant kom hem som en kastrull strax innan 3-slaget, men snyggare bättre roligare får man leta efter. China White blaggade hon in oss på. Lurade i dörrvakten att vi hade en bokning för två och skulle beställa champagne. 24 pund kostade vinflaskan och vad maten gick loss på vill jag inte ens veta. Dansa lite disko, snacka med en ystare från Montenegro som blev ilsk när jag tyckte han var från Moldavien. Så började vi gråta när vi pratade om farfar och då bestämde vi att i November ska vi ha 5-årsminnesstund för käraste bästaste Farfar Sture och hela släkten ska komma till Stockholm och inte ens Peder får åka hem när kaffet är urdrucket. Min kusin är som en syster, fan vad bra och viktigt.

Och snart är det office meeting, vilket kan innebära intressant information. Jobbigt att jag är så lullig.

No comments: