Thursday, April 24, 2008

Candy Box aka Bajsboxen

Alla svennar som flyttar till London i åldern 18-25 kommer att besöka nöjesetablissemanget Candy Box. Man gör nämligen alltid så. Klubbkvällen har flyttat runt på olika ställen i Soho, var de nu huserar vet jag inte, eftersom jag personligen inte deltagit i spektaklet på över 5 år.

Det är senaste indie-hitsen dunkande ur högtalarna, melodier valda av Mr DJ himself Jamie Grimble eller liknande skojare som bär attribut såsom ostnödighet, indie-frippa och svensktycke - och han har förmodligen hånglat med hälften av dina kompisar, och dig. Det är snygga svenska blondiner på dansgolvet (se nedan) och killar i klass med Mile End Horan och Omar som försöker fånga de läckras uppmärksamhet för hångel. Groggarna kostar £1 stycket och alla vill ligga.

Bilden är tagen av en tysk på Candy Box tidigt 2000-tal. älskar't.

2 comments:

Anonymous said...

Haha! Jag gick pa Club X och hanglade upp Jamie sa tidigt som 1997. En vecka innan min bastis... Vinner jag?

Anonymous said...

Bilden va faktiskt inte tagen av en tysk, det va ju mannen med flätan!