Monday, May 12, 2008

I left with no good buy!

En tysk i London. Jag hoppas att när Primrose-farsen är över och vi alla fått vara hett efterlängtade depositioner tillbaka kan vi skratta gott åt eländet. Agencyn och Landlorden har inte varit helt smidiga i sin hantering av vårt kontraktsslut. Eller som Tysken uttryckte det:

It all went not the professional way.

När jag var där och städade ur lägenheten för några Söndagar sedan smet jag utan att ta farväl av den vedervärdiga nazisthora som förpestat min tillvaro under de senaste 6 månaderna och som jag gladeligen aldrig ser mer i resten av mitt liv. Det beteendet kommenterade han såhär:

I am still shocked you left with no good buy.

Jag inser naturligtvis det chockerande i att jag stack utan att ha gjort något bra inköp. Eller?

No comments: