Monday, May 21, 2007

Snygg helg, Snygg Räv, Snyggt jobbat

Jag fick en gratis-pint av Managern på Elefanten. Tack snälla farbror John.

Jag köpte exakt samma skor och örhängen som Caroline nyss hade köpt. Dödskalletema. Härmapa.

Jag brände min lesbiska vän på armen när hon lyfte mig i segeryra i samband med Didier Drogbas snygga mål.

Jag försökte väcka en avdäckad Fuzz på Dublin Castle, men han ville inte veta av mig. "Vad fan gör du här?" var det enda han hade att säga mig. Ledsamt.

Jag kom sist i Fantasy Football League. Oväntat.

Bästa aktiviteten: Nakenkramas. Den Räven, den Räven, herregud så vackert.

2 comments:

Anonymous said...

CP Fuzz han gick verkligen overstyr i lordags nar han kastade sig over min topp och forsokte frenetiskt slita ner denna och Bh i hopp av en glimt mer kott rakt framfor ogonen pa svartsjuksgalna David. Bra jobbat, din dumme javel.

Ulla said...

Gud så CP. Men då var han iaf vaken. Stackars jävel, synd på en sån trevlig prick.