Friday, May 18, 2007

En stor portion självdistans - Tillåt mig presentera: SCARFEN


TEXTVERSIONEN:

Kan du inte säga nåt om scarfen nu?

Aaaaaaaauuuuuuuu!!!

Okej, så här var det: Att det låg en scarf på marken och det var ingen scarf utan det var en toalettsedel men vi trodde att det var en scarf och då skrattade vi så vi gRRRät.

Men vi förstod inte att det var toalettpapper förräns den låg på golvet alldeles nedkladdad som ett bajsat toalettpapper.

Och vi trodde att det var en scarf! Jag tog upp scarfen och bjöd den till Jason som står här bara ”e det din scarf?” och visst visste jag att det inte var hans scarf men jag trodde väl ändå fan att det var en scarf!


Men det var ingen scarf, det var bajspapper!


Om du tvunget måste se eländet skådas det här: SCARFEN

Man gör och säger så mycket smart när man är full, här är beviset. Jag är särskilt stolt över uttryck såsom "Toalettsedel" och "Bjöd den till...", för att inte tala om den ytterst påtagliga snyggheten vi båda besitter.

189 views and counting. Älskar´t.

1 comment:

Anonymous said...

Du missade slutklammen "ah ja nu vet vi det..."