Thursday, August 17, 2006

Hata

Varför måste kärringen skrika i telefonen? Tror hon att bara för att det är ett avstånd på ett par miles rent geografiskt så måste man höja rösten för att äckliga darr-fittbajs-rösten ska höras till andra sidan stan? Jag står inte ut. Jag står VERKLIGEN inte ut. Det är under min värdighet att genomlida denna bad excuse for a human beings vedervärdiga personlighet, för att inte tala om hennes sjukligt fetmastinna köttbergskropp. Ja men gud vad du är duktig med dina jävla dietkex och dietsoppor och diet-fucking-jävla-hor-riskakor. Varför ini helvete är du så jävla tjocksmockfetlagd om du bara äter diet-tjofräs? Sitter du hemma i TV-soffan och mölar i dig fullfettsalternativ varje jävla kväll i din ensamhet? Det ante mig. Som jag sa till min kollega i morse, jag skulle bli GLAD om kärringen dog. Om jag en dag fick ett samtal om att fittan på hjul hittats död, självklart maskäten och jävlig efter att ha legat och spasmat i en fatal hjärtinfarkt och dött på fula hallmattan utan att någon brytt sig eller märkt ett skvatt förrän det började lukta skitnödig tanthora i trappuppgången, då hade jag skrattat gott och tackat Jesus, Gud och min lyckliga stjärna för att jag blivit bönhörd. Die, motherfucker, die.

Jag har hört ryktet att hon en gång för länge sedan (och 100 kilo sedan?) blev våldtagen av en inbrottstjuv. Det glädjer mig att höra. På henne bara!

Det är extra illa om man haft efterfest och hånglat med en tungpiercing. Ni får mycket gärna prova.

4 comments:

Anonymous said...

Ta bort det - min Ulla ar inte sa hemsk och elak som den har gnallspiken som maste ha hackat sig in i hennes blogg! Mamma blir radd!

Ulla said...

Nej jag tycker det är ett härligt inlägg som jag mår bra av. Tjoflöjt.

Anonymous said...

Men inte ska hon val anda behova do??? Hon kan val bara pensioneras?

Ulla said...

Problemet är att det aldrig kommer att ske. Man kommer att bli tvungen att bära ut henne under vilda tillrop och armfäktningar. Därför är det lättare om hon bara kastar in handduken för gott.

Så.