Friday, November 13, 2009

Min snygga arbetsvecka

Nu har jag knarchat telefoner hela veckan på mitt finfina jobb. Så jävla snyggt. Alla är snälla mot mig och tycker att jag är duktig. Jag har berättat för dom att allt blir mycket roligare om man är snygg, och det verkar dom fatta.

Jag har båda de senaste modellerna nu, "årets julklapp" och "årets julegave", skulle jag tippa. Aino och Satio. Maskiner kan också vara sexiga, ingen tvekan.

Jag har fått passerkort med foto som jag spänner i en dosa i rockslaget, så att jag kan passera in i den hemliga världen via dörrslussen. Jag känner mig lika tuff varje gång jag seglar in genom snurrdörrarna, kan jag avslöja.

Allt är modernt, snyggt och tufft. De som jobbar där verkar smarta, duktiga och coola. Precis som jag ju.

Man skulle kunna säga att jag älskar't, och då skulle man iallafall inte ljuga.

1 comment:

Svenny said...

Jenny Bergqvist likes this.