Saturday, November 14, 2009

Don't bother me, I'm from Camden

Ibland saknar man Camen och det livet som var. Hur kul vi hade jämt, hur glada vi var, hur snygga vi var. Hur fulla vi var jämt.

Men så tittar man på den här bilden, och tänker att ibland går det lite för långt för dom som fastnar i Camden och aldrig kommer loss. Det var tur att vi kom loss, vidare och hem. Här är några av de största Camdenprofilerna i sina essen.

Vi har den avdankade Eda från Darkness och från Dublin Castle. Ser du honom?

Vi har Cykelmannen, tyvärr är hans yviga frisyr dold på denna bild. Men visst känner du igen honom? Du vet väl vem han är?

Och sist men inte minst allas vår rockgud Rick Gill. Precis där vi helst och oftast finner honom, på golvet efter alldeles får många flaskor Grolsch, sådär tröttful och sur som han brukar bli.

I wasn't born in Camden, but I got there as fast as I could. Jag var 25 år när jag var redo för Camden, jag var 33 när jag kastade in handduken. Rick Gill fyller år idag, 46 tror jag att han blir. Rick Gill kommer aldrig att lämna Camden.

1 comment:

Svenny said...

Hahaha. man sticker nar man ar som snyggast sa att alla kommer ihag att man va riktigt javla snygg (sen kan man ju sitta hemma och fortsatta bli snyggare men det behover ju inte de veta).