Thursday, August 28, 2008

Mina Vänner på 80-talet

Alla är vi barn av vår tid, alla sitter vi inne med en Mina Vänner-bok, eller hur.

Mitt stjärntecken är ...

Jag vill ha chansen på ...

Min favoriträtt är ...

Den typen av frågeställningar. Stenbock, Ludde Korv och Spag Boll juh, lätt som plätten.

Mina syskon är två jävligt skojiga typer (it runs in the family fattar du väl), så här svarade dom:

Min favroitlåt är ... "Ja må hon leva" (inte för att det är en bra låt utan för att man vet att när man hör den är det den bästa dagen på året = MIN födelsedag) - sa syster Cecilia

När jag blir stor vill jag bli ... ?

När jag blir stor vill jag inte bli ... FITTGUBBE

Sa min bror Carl (ca 10-12 år gammal). Vad är en fittgubbe undrar du kanske. Jo, det är en man som figurerar i porrblaskor, svarar Carl, sån vill man INTE va.

Hahaha. Fittgubbe. Jag brukar säga att min chef är en fittgubbe, för det är han nämligen.

1 comment:

Anonymous said...

http://linngustafsson.se/2008/august/lillordag.html

ska du köpa?