Monday, September 24, 2007

Stäng hångelluckan

Jag har ingenting att säga idag. Inget vettigt alls. För jag tog i så att det knakade igår, jag babblade bubblade snickelisnackade en massa trams och viktigheter och ditten och datten.

Jag ger upp fotbollen - Jose är utbytt mot en ruskigt otäck israel med onda ögon och ölmage. Domaren förstörde det lilla hopp vi hade genom att ge rött kort till en som blivit utsatt för en skickligt utförd filmning. Och att han sedan tilldömer Man U en straff efter ännu en filmning är ännu ett bevis på att domarens blus var röd, trots att den borde varit genomskinligt neutral. Trams! Och Joe Cole fick inte chansen att glänsa igår heller. Jag ger upp! Arsenal ser starka ut.

Vi gick på Boy Kill Boy jigg - intimt, svettigt och bra. Sedan var det Elefant där jag har en flörtkula i baren, sedan Dublin Castle där en annan sugen serverar öl. Vad gör man? Håller i hatten och pinten och på sig.

1 comment:

Anonymous said...

Vilken kula var DET?