Tuesday, September 25, 2007

Senior Decision Maker


















Vilken fancy titel jag fick via postverket idag. Senior Decision Maker. Och inte bara det, jag är tydligen även GIFT och mitt namn är så pass snyggt att jag får heta dödssexiga Hammarmund. Mrs, om jag får be.

Och erbjudandet sedan då. En ung fräsch sexig läkare och hans lika attraktiva sjuksköterskekollega kommer liksom Stålmannen och Stålkvinnan flygande med en spruta i näven. De erbjuder influensavaccin till hela staben, vi vill ju inte betala för folks sjukdagar i vinter, vill vi det? Nehjedutack, alla ska tvångsbesprutas, kostar bara 15 rackare per skojare, fy fan vad bra.

Vem vill du helst ska ge dig injektionen? Stålmannen eller Stålkvinnan?

Och som den viktiga beslutsfattare jag är tar jag beslutet att säga tack men nej tack.

1 comment:

Anonymous said...

Far du inte mina mejl? Bara studsar...