Tuesday, November 04, 2008

Vårtkärringens identitet äntligen avslöjad - här är hon

Under mer än 4 års tid jobbade jag med denna häxa. Den mest sanslösa människa jag mött i mitt liv. Nu tänker jag att chansen finns att jag aldrig mer kommer att behöva träffa henne i resten av mitt liv. Det är ju alldeles underbart. För mig är hon död och jag behövde inte ens använda det där råttgiftet.

Ovanstående bild smygtog jag när vi var på Absolut Ice Bar på en utekväll med jobbet för några månader sedan. Visst ser hon otäck ut, och man skulle kunna skylla på det karga isiga ljuset i lokalen, men själv var jag så här söt vid samma tillfälle så den gubben går inte!

Hihi. Mums! Hejdå och skål, äckliga vårta!

3 comments:

Svenny said...

Waow! Hon ser ju ut att ha RIKTIGT roligt!

Svenny said...

Waow! Hon ser ju ut att ha RIKTIGT roligt!

Anja said...

Det är ju HON - häxan i Narnia!!! Måste vara så. Hon kan förvandla alla till stenstatyer så passa dig... Att du har klarat dig under alla dessa år! Höhöhö...