Sunday, November 02, 2008

Helgen vecka 39


Här frångår jag mina principer. Chock. Nakenbild. Nästa steg blir väl en sån där äcklig bild där det ligger en slemmig fosterfettsbäbis på pattarna, med blottade mörka bröstvårtor ett sånt där nybliven-mamma-leende som bara nyblivna mammor förstår och ett lite medtaget fårat ansikte, självklart med glasögon och utan smink. Den tar vi, sa Polishustrun!

Man tappar alla hämningar och bajsonerar ogenerat inför en hel arsenal. Det är ju så naturligt.

Och visst är just min bäbis sötare än alla andra. Och duktigare. Eller hur. Mina barn e inga aper.

3 comments:

Anja said...

Åh fiiina magen!!! Kom nu ut lilla Lovisa - Elsa vill leka!

Här inväntar vi med spänning på beskedet. Stort lycka till och kramar!

Rebecca said...

det måste man faktiskt inte göra, jag lyckades upprätthålla en väldigt hög level of värdighet förlossningen igenom (förutom när jag kräktes på jimmys brallor förstås).

men det var inte det jag skulle säga utan WOW. Så roligt att få bildbevis på din fina bebismage. Hej Lovisa!

Anonymous said...

juste kagge, hängt lite väl mycket på mixern senaste tiden eller?

vi jobbar halvbra på att bli gifta härborta. men kul är det.

lycka till med utploppandet.
love / Räven